Friday, May 15, 2009

Berjaya jugak memblog...

12.30am Jumaat

Hari ini di Seri Malaysia baru sempurna pembikinan blog saya. Alhamdulillah duduk pulak sebilik dengan midi. Dapat sambung belajar nak cantikkan blog. Tu yang boleh publish gak tuh. Sekali lagi alhamdulillah, dapat sebaris dengan sahabat - sahabat blogger yang dah lama menapak. Harap - harap dapat bagi sokongan kat saya untuk terus memblog. Kalau bleh kita kongsi la apa-apa yang menarik dan bermanfaat bersama. Terutama yang boleh memanfaatkan bukan setakat blog tapi merangkumi Islam dan negara kita....wah besar tuh. Insya ALlah.
ni la tokguru blognya, cam dr.fadzilah kamsah plak...

4 comments:

Abu Muazz said...

selamat berblog ye krie... pandai2 la hang godek and touch up... moga sentiasa up date...

woit... esok dah nak balik...

syok nyer

M.Zukhairi bin Hj Ahmad said...

tu lah...sat sangat belajaq dengan hang.rasa rugi plak tak kerah habis-habisan.insayaallah akan diexplore pelan-pelan...

perantau.tt said...

Krie memang mantap. dia jenis hati terang cepat tangkap apa yag ko ajar midi.. hehe..

kenanagan bersama korang di RU mengusik kepala kadang kala.. heh

M.Zukhairi bin Hj Ahmad said...

Sori la lambat reply.aku ingat nko tak sudi nak msuk blog aku. Hamba hanyalah perantau pantai barat mesia...hehehe...aku tak dak internet sangat kat umah.kgsi2 dgn kwn kat sekolah.sbb tu la kejap kejap takdak.ok sori so much...tulus ikhlas dar perantau pantai barat mesia..wslm